Arkiv - digitale arkivløsninger for alle behov!

 

 

Vi frigir mye arbeidstid og øker kontrollen:

  • Hva om du og dine kollegaer kunne redusere tidsbruken med hele 90%, på leting etter dokument. Hadde ikke det vært viktig for din bedrifts effektivitet?

XPM leverer digitale arkiv, og dokumentløsninger til de fleste behov.

  • Komplette bedriftsarkiv.
  • Prosjektarkiv og prosjekthotell.
  • Kontraktsarkiv.
  • Sertifikatarkiv
  • fakturaarkiv.
  • Frakt/Logistikkarkiv.
  • Peronalarkiv, osv.
  • GDPR arkiv/løsninger.
  • Eposthåndtering.

Link til Xerox Docushare arkiv: http://www.office.xerox.com/software-solutions/xerox-docushare/enus.html

 

Hva er suksessfaktorene for innføring av ett dokumentarkiv i en bedrift:

  • Inkludering: Nøkkelpersoner og ansatte må være enig, eller i det minste inkludert før beslutning.
  • Enkelt å bruke er svært viktig!
  • Lik måte å sjekke inn / lagre dokument i arkivet på!
  • Alle dokument må være søkbare på innhold og etiketter/metadata.
  • Ledelsen må være pådriver!
  • Leverandør må være pådriver!
  • Ikke tenk for stort i fase 1.
  • Grundig planlegging!

 

  • Vi har høy ekspertise i forprosjekt/planlegging, implementering/oppsett, rutinebeskrivelse og brukeropplæring.
  • Våre eksperter tar på seg rollen som "prosjektleder" eller fasilitator i implementeringen, som sikrer at dette blir gjennomført som planlagt!

 

Er dokumentene i ferd med å forsvinne?

  • Dokumentene blir mer og mer digitale, og dokumentmengden hver ansatt må håndtere øker hvert år.
  • Faktisk er også papirforbruket stabilt, selv om vi forventer at dette vil falle svakt fremover i takt med digitaliseringen.
  • Så konklusjonen er at det fortsatt er store gevinster å hente på tid og penger, ved å ha bedre kontroll, samling og søkbarhet på dokumentene i bedrifter i Norge! 
  • Vi ser at i våre prosjekt oppnår bedriftene hele 90% redusert tid brukt til å lete/søke etter dokument, etter innføring av en av våre markedsledende digitale arkiv!

 

Hvordan finne din bedrifts tidsgevinster:

  • Tid er penger!
  • Det tar 10-15 minutt å finne ett doukument i snitt (noen kortere og noen lengre tid).
  • Hva om det kun tok 30 sekund å finne ett dokument, alle dokument, for alle ansatte?
    • Ja selvsagt basert på hvilke rettigheter hver enkelt ansatt har i arkivet.

Vi hjelper deg å realisere din bedrifts tidsgevinster. Det kan fort dreie seg om ett årsverk eller mer!

 

 

 

 

 

  
  

 

ØNSKER DU KONTAKT?

Send oss en melding her og en av våre hyggelige og kunnskapsrike
konsulenter vil ta kontakt!

 

KONTAKTSKJEMA!

Eller kontakt oss på:

Tlf: 71206600 eller 70133340  epost: